Ongi etorriak Mikelen Txokora

Ongi etorriak izan zaitezte Mikelen txokora.
Hemen aurkituko dituzue ZIENTZIEN arloan salseatzeko hainbat kontu.

DBHko Matematika eta Natura ariketez gain Batxilergoko Biologia, Mundu Garaikiderako Zientziak eta Lur eta Ingurunearen Zientzien ariketa, bideo eta abarrak ere aurkituko dituzue.

Monday, March 6, 2017

DBH 3: Bio. Nerbio Sistemaren erantzunak

Esan ezazu Nerbio Sistemako zein zati erabiltzen diren ondorengo kasuetan.

1) Lagun bat ikusi dugu beste espaloian eta agurtu egin dugu.
2) Azterketa baten atarian gaude eta urduri jarri garenez bihotza eta arnasa azkartu zaizkigu.
3) Amesgaizto batean hago eta ohean ezin naiz geldi egon.
4) Kontzentratuta nengoela lagun batek atzetik etorri eta eskua jarri dit sorbaldan.
5) Txokolatzeko kruasana ahoan sartu dut.
6) Korrika ari nintzen eta nahikoa egin dudala erabaki ondoren gelditu egin naiz. Bihotzaren taupadak eta arnasa erlaxatzen hasi dira.
7) Pelikula bat ikusten ari naiz eta momentu batean begiak malkoz bete zaizkit.
8) Malabarak dantzatzen ikasi nahi dut eta praktikatzen ari naiz.

No comments: